به وبلاگ کیتهای الکترونیکی خوش آمدید
به وبلاگ کیتهای الکترونیکی خوش آمدید

به وبلاگ کیتهای الکترونیکی خوش آمدید

خلاقیت در طراحی

کشیدن PCB به روش فاصله گذاری



سلام به همه دوستان عزیز ؛ همونطور که قبلا هم دیدید تقریباً همه مدارچاپی هایی که توی وبلاگ میذارم ، مثل شکل بالاس و برای اکثر دوستان سؤال برانگیز بوده برای همین میخوام اینجا این روش که باهاش PCB میکشم رو خدمتتون آموزش بدم. 


کشیدن PCB به روش فاصله گذاری


PDF Creator 1.1.0


NovaPDF Pro v7.2 


Nitro PDF Professional 5.3.3.6


نظرات 4 + ارسال نظر
محمد مهدی سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1399 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام آقا
واقعا کار شما عالی هست
راستش من رشتم عمران هست اما به الکترونیک خیلی علاقه دارم.
لطفا اگر بنده را قابل دانستید یک کتاب کاربردی ساده و قابل فهم به بنده که هیچی ( در حد منفیه 100) از الکترونیک سر در نمی‌آورم معرفه کنید.
باتشکر

سلام بر شما ؛ ممنون از نظرتون
متاسفانه کتابی نمیشناسم ؛ برای افراد مبتدی ، پنج جلسه آموزش توی همین وبلاگ گذاشتم و فرصت نشد ادامه بدم ولی فیلمهای آموزشی هم توی نت زیاده خصوصا سایت سیسوگ و فرادرس

علی سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1399 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام آقای مشرقیی
لطفا امکان ثبت نظر جدید را در مقاله "تعمیر مولتی مترهای DT700D-DT830-DT832" فعال کند.
مولتی مترم خراب شده و با این اوضاع اقتصادی نمیتوانم یدونه دیگه بخرم.
با تشکر فراوان از شما

سلام بر شما ؛ همین الانم با من تماس گرفتید ؛ اینکه امکان نظردهی رو بستم به خاطر سوالات تکراری دوستان بود ، جالب اینکه به خودتون زحمت نمیدید تا تمام پیامها رو بخونید چطور توقع دارید که من همش پیام تکراری دریافت کنم ؟ و تازه جواب هم بدم مطالب گویا و عکسهای اصلی (با کلیک روی عکسهای پیش نمایش ) حدود 4 مگا بایته و کاملا با کیفیت و میشه تمام مقاومتهای SMD رو از توش خوند؛ قربونت برم دیگه خسته شدم از بس اینارو گفتم

محسن جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 12:46 ب.ظ

با سلام،
سپاس فراوان از مطالب عالی شما،
از این روش در آلتیوم دیزاینر هم میشه استفاده کرد؟

سلامت باشید ، ممنون از نظرتون
من خودم آلتیوم بلد نیستم ولی مطمئنا میشه اونجا هم این کارو کرد ؛ اگه کسی از دوستان انجام داد لطف کنید روشش رو به بنده هم انتقال بدید تا با نام خودتون توی وبلاگ قرار بدم.

علیرضا دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 12:31 ق.ظ

واقعا ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد