به وبلاگ کیتهای الکترونیکی خوش آمدید
به وبلاگ کیتهای الکترونیکی خوش آمدید

به وبلاگ کیتهای الکترونیکی خوش آمدید

خلاقیت در طراحی

محاسبه‌گر LED



سلام به همه دوستان خودم ؛


چند روزه که سرما خوردم و تازه دارم خوب میشم ، توی این مدت تعطیل بودم ؛ 

و تونستم یه کم روی مطلب "درباره LED " کار کنم و تکمیلش کنم ؛ ولی چیزی که این وسط خیلی مهمه انجام محاسبات ریاضیه که خیلیا توش لنگ میزنن و کلاً از پایه ضعیفن!!!





ادامه مطلب ...

ساخت ساده ترین موتورهای الکتریکی!




 یکی از دوستان ( آقا رضای خودمون) درخواست کرده بودن که روش ساخت موتور الکتریکی رو براشون بذارم تا بتونن به عنوان کاردستی درست کنن! منم که آخر مرامم گفتم دست رد به سینه رفیقمون نزنم و مثل یه ایثارگر پا در رکاب ...



ادامه مطلب ...

شبیه ساز آموزشی Bright Spark




این سیمولاتور هم مثل "Analog Circuit Simulator v1.5n"  نرم افزار فوق العاده خوبیه و برای ساختن انیمیشنهای آموزشی الکترونیک هم مناسبه!


ادامه مطلب ...