به وبلاگ کیتهای الکترونیکی خوش آمدید
به وبلاگ کیتهای الکترونیکی خوش آمدید

به وبلاگ کیتهای الکترونیکی خوش آمدید

خلاقیت در طراحی

ساخت مدار چاپی به روش پرینت - اتو


دوستای عزیزم سلام ، اول بگم که بابت تاخیر توی بروز رسانی وبلاگم ، باید منو ببخشید! چند روزی سرما خورده بودم و البته سرمم شلوغ بود و مطلبم هم آماده نمیشد!!!(بیشترش تنبلی بود!!!  به هر حال ....! )

خب ، الان توی این پست ، میخوام یه مطلب آموزشی براتون بذارم که خیلیا تا حالا ازم درخواست کرده بودن ، منم بعد از صد سال ، حالا دارم به حرفشون گوش میکنم!!! 

اینم بگم که این مطالب کپی از هیچ سایت یا وبلاگ دیگه ای نیست و همش کار خودمه و مثل روش منو تا حالا ، هیچ کس دیگه ای توی وب یاد نداده!!! اینو در نظر داشته باشید ها !

(من خودم تا الان بیش از 50 تا 60 بار با این روش ، فیبر مسی درست کردم! ) 



خوب دیگه بریم سراغ آموزش ، اونم با گفتار کتابی !!!  


ادامه مطلب ...