به وبلاگ کیتهای الکترونیکی خوش آمدید
به وبلاگ کیتهای الکترونیکی خوش آمدید

به وبلاگ کیتهای الکترونیکی خوش آمدید

خلاقیت در طراحی

آژیر با یه دونه 555



 


بعد از قرنها دوری از وبلاگ ، سلام!!! 


گفتم برای استارت دوباره وبلاگ یه طرح ساده رو بهونه کنم ...




 این یه مدار آژیر ساده هست که خودم طراحی کردم ؛ با 9 ولت کار میکنه که البته باید باتری یا ولتاژ رگولاتور 9 ولت بهش وصل کنید تا صداش درست و حسابی باشه در غیر اینصورت خروجیش وز وز میکنه .


صداش رو هم از اینجا دانلود کنید !



موفق باشید.



نظرات 2 + ارسال نظر
راوندی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ http://barnamenevisi.blogsky.com

ایول

سلام محمد جون ؛ بازم ایول؟! کلمه جدیدی اختراع نشده هنوز؟

جواد جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام.مدار جالبی بود ممنون.اما به کمکتون احتیاج دارم.منم با ای سی 555 یک مدار تایمرطراحی کردم که با زدن کلید فشاری تایمر فعال میشه اما نمیخوام موقع استارت اولیه تایمر فعال باشه.مدار خوب کار میکنه ولی عیبش اینه که هنگام استارت اولیه هم تایمر کار میکنه.لطفا این مشکل رو حل کنید برام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد